Підтримка
Інструкції та програмне забезпечення
Поширені запитання
Сервісне обслуговування
Зворотній зв’язок
В даному розділі ви можете отримати комплексну сервісну підтримку продуктів ТМ GLOBEX
  • Інструкції та програмне забезпечення
  • Поширені запитання
  • Сервісне обслуговування
  • Зворотній зв’язок
Вибір категорії продукту
Вибір моделі продукту
Куди потрібно звертатися, якщо пристрій ТМ GLOBEX працює некоректно?

Потрібно звертатися до єдиного авторизованого сервісного центру ТМ GLOBEX у м. Київ за телефоном 0800330391 (двінки з усіх операторів зв’язку безкоштовні). Адреса сервісного центру ТМ GLOBEX: м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 1А, індекс 02002.

Що таке серійний номер пристрою?

Серійний номер пристрою – це унікальний код, що присвоюється для ідентифікації окремого виробу торгівельної марки GLOBEX. Знайти його можна на самому пристрої та на упаковці у вигляді довгого цифрового коду. Також в серійному номері можуть використовувати й літери, але закінчується серійний номер завжди цифрами.

Що робити, якщо пристрій ТМ GLOBEX не вмикається?

Причин для такого збою в роботі може бути декілька:

  • низький рівень заряду батареї (потрібно поставити пристрій на підзарядку);
  • несправна кнопка живлення (потрібно звертатися до авторизованого сервісного центру).

В більшості випадків потрібно звертатися до єдиного авторизованого сервісного центру ТМ GLOBEX у м. Київ за телефоном 0800330391 (двінки з усіх операторів зв’язку безкоштовні). Адреса сервісного центру ТМ GLOBEX: м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 1А, індекс 02000.

Чому важливо надсилати пристрій до сервісного центру у повній комплектації?

По-перше, тому що пристрій в неповній комплектації не приймається для гарантійного обслуговування в авторизованому сервісному центрі ТМ GLOBEX.

По-друге, отримавши пристрій у повній комплектації сервісні інженери більш точно перевірити, виявити та оцінити  причини поламок або збоїв у роботі пристрою.

Чи має значення, яку картку пам'яті викоритувати у пристрої?

Так.

В кожного з пристроїв свої технічні вимоги до ємності та класу карток пам’яті. Якщо карта пам’яті не буде відповідати цим технічним вимогам, пристрій не зможе працювати коректно або взагалі не буде розпізнавати карту. Рекомендовані до використання карти пам’яті зазначено у інструкції користувача що входіть до комплектації пристрою.

Шановні покупці!

Пристрої TM GLOBEX – це складний електронний механізм. Настійно рекомендуємо вам перед початком його експлуатації ознайомитися з інструкцією по експлуатації пристрою та умовами гарантії.

Гарантійний термін на всі пристрої ТМ GLOBEX становить 12 місяців з моменту їх придбання покупцем.

Для того, щоб скористатися послугами гарантійного і сервісного обслуговування придбаного вами пристрою ТМ GLOBEX, необхідно звернутися в пункт його продажу або в сервісний центр, адресу якого вказано в гарантійному талоні або на сайті www.globex.ua. При зверненні в сервісний центр необхідно надати пристрій в повній комплектації, заповнений гарантійний талон і фіскальний чек, який був виданий при покупці пристрою. Гарантійний талон дійсний тільки в разі розбірливого і правильного заповнення всіх його полів, наявності печатки торговельної організації, підписів продавця і покупця. В іншому випадку талон стає недійсним і пристрій не підлягає гарантійному обслуговуванню.

 

 

Датою звернення і початком ремонту вважається дата надходження пристрою в авторизований сервісний центр або до кваліфікованого персоналу. Витрати з доставки пристрою в сервісний центр і назад несе покупець згідно Закону про захист прав споживача (за умови, що вага пристрою не перевищує 5 кг).

Для отримання консультації щодо роботи вашого пристрою або передачі його в сервіс ви можете зателефонувати 0800330391 (дзвінки зі всіх операторів зв’язку безкоштовні). Наші технічні фахівці нададуть вам всю необхідну інформацію та відповіді на ваші запитання.